תמיכה - יעוץ ותיקונים

חברת לימק נותנת מענה בכמה מישורים
ללקוחות משתמשי המקינטוש כגון:

שחזור נתונים

לימק נותנת שירות של שיחזור נתונים שאבדו ותנסה להשיב לכם אותו במהרה.limac

יעוץ ותמיכה טלפונית

חברת לימק נותנת יעוץ ותמיכה טלפונית חינם לכל ללקוחותיה.limac

הקמת תשתיות

לימק בונה ומקימה תשתיות רשת למחשבים באתר הלקוח ומתחזקת אותן בהמשך.limac

תמיכה מרחוק

חברת לימק נותנת שירות של תמיכה מרחוק ללקוחותיה ועזרה דרך הרשת יכולה לחסוך זמן יקר לכולם. ההתחברות הינה מאובטחת ע“י מספר זיהוי וקוד אישי.limac

מעבר חלק של משתמשי חלונות למק

משתמשי חלונות העוברים למקינטוש יקבלו מענה ופיתרון בחברת לימק למעבר חלק למקינטוש הכולל הדרכה והסברים.limac

מערכות גיבוי

כדי להבטיח את החומר החשוב שלכם יש לבצע גיבוי שוטף. חברת לימק עם ניסיון עשיר בתחום תסייע ותמליץ לכם איזה מערכת גיבוי הכי מתאימה לכם.limac

יעוץ לפני קניה

לימק דוגלת בהתאמת הציוד המתאים לצורכי כל לקוח. לכן, בלימק דואגים להכיר וללמוד את צרכי הלקוח ולהתאים לו את הכלים המתאימים לצרכיו ע“י ניהול שיחה מעמיקה עם הלקוח להבנת העסק.limac

שירות תיקונים באתר הלקוח

לימק מספקת שירות תיקונים באתר הלקוח וכתוצאה מזה לקוח לא מבזבז את זמנו להובלת המחשב התקול למעבדה. לימק דואגת לפתור את התקלה באתר או לקחת למעבדה ולהחזיר מחשב תקין ללקוח.limac

שדרוג מערכות קיימות

שדרוג מערכות נובע שעולם המקינטוש מתקדם בקצב מהיר ויש צורך להתאים מערכות קיימות לעתיד. חברת לימק משדרגת את אותן מערכות ופותרת את הלקוח מהוצאות מיותרות.limac

× שלחו הודעה